Ceļā uz nākotni ar elektrisko piedziņu vai plug-in hibrīddzinēju.
Pilnībā elektriskie modeļi (saukti arī par “BEV”, jeb “Battery Electric Vehicle”) ir aprīkoti ar elektromotoru un bateriju. Porsche Taycan gadījumā 800 voltu sistēmas spriegums nodrošina augstu un nepārtrauktu veiktspēju, samazina uzlādes laiku un samazina automašīnas svaru.
Plug-in hibrīda modeļi (saukti arī par “PHEV”, jeb “Plug-in Hybrid Electric Vehicle”) ir aprīkoti ar iekšdedzes dzinēju, elektromotoru un bateriju. Mūsu Porsche plug-in hibrīda modeļos, elektromotors palielina iekšdedzes dzinēja jaudu.
Porsche E-Performance modeļu piedziņas tehnoloģijas.
Porsche pilnībā elektrisko modeļu nobraucamais attālums ir līdz 512 km. Akumulatora uzlāde no 5 līdz 80% notiek 22,5 minūtēs¹. Pilnībā elektriskie Porsche modeļi var sasniegt maksimālo ātrumu līdz 260 km/h. Pašlaik no pilnībā elektriskajiem modeļiem ir pieejami Porsche Taycan modeļi.
Porsche plug-in hibrīda modeļiem ir gan iekšdedzes dzinējs, gan arī elektromotors ar akumulatoru. Nobraucamais attālums ar elektromotoru ir 40 – 56 km. Porsche Plug-in hibrīda modeļus var uzlādēt visās maiņstrāvas (AC) uzlādes stacijās. To maksimālais ātrums ir līdz 315 km/h. Pašlaik Porsche piedāvā Cayenne E-Hybrid un Panamera E-Hybrid modeļus.
¹ Optimālos apstākļos: CCS ātrās uzlādes stacija ar > 270 kW jaudu, > 850 V, akumulatora temperatūra no 30 °C līdz 35 °C un sākotnējais uzlādes stāvoklis 5 %.
Mūsu Porsche Taycan modeļos ir pieejamas jaunākās piedziņas tehnoloģijas, kas nodrošina maksimālu uzlādes un piedziņas veiktspēju. Atklājiet sporta automašīnu nākotni. Mazāk izmešu un vēl lielāks braukšanas prieks.
Taycan
23,9 - 19,6
kWh/100km0
g/km371 - 505
km27,0 - 26,4
kWh/100km0
g/kmTaycan 4 Cross Turismo
24,8 - 21,4
kWh/100km0
g/km416 - 488
km26,2 - 26,2
kWh/100km0
g/kmTaycan Sport Turismo
24,6 - 20,2
kWh/100km0
g/km358 - 490
km27,4 - 26,8
kWh/100km0
g/kmTaycan 4S
24,1 - 19,8
kWh/100km0
g/km370 - 512
km25,8 - 25,4
kWh/100km0
g/kmTaycan 4S Cross Turismo
24,8 - 21,4
kWh/100km0
g/km415 - 488
km26,2
kWh/100km0
g/kmTaycan 4S Sport Turismo
24,7 - 20,5
kWh/100km0
g/km358 - 496
km26,1 - 25,7
kWh/100km0
g/kmTaycan GTS
23,3 - 20,4
kWh/100km0
g/km439 - 502
km25,9
kWh/100km0
g/kmTaycan GTS Sport Turismo
24,1 - 21,1
kWh/100km0
g/km424 - 488
km26,0
kWh/100km0
g/kmTaycan Turbo
23,6 - 20,2
kWh/100km0
g/km435 - 506
km26,0
kWh/100km0
g/kmTaycan Turbo Cross Turismo
24,2 - 21,3
kWh/100km0
g/km423 - 483
km26,5
kWh/100km0
g/kmTaycan Turbo Sport Turismo
24,2 - 21,0
kWh/100km0
g/km424 - 489
km26,3
kWh/100km0
g/kmTaycan Turbo S
23,4 - 22,0
kWh/100km0
g/km440 - 467
km26,0
kWh/100km0
g/kmTaycan Turbo S Cross Turismo
24,0 - 22,5
kWh/100km0
g/km428 - 458
km26,5
kWh/100km0
g/kmTaycan Turbo S Sport Turismo
24,0 - 22,6
kWh/100km0
g/km430 - 456
km26,3
kWh/100km0
g/kmMūsu plug-in hibrīda tehnoloģijai ir jāatbilst divām augstām prasībām vienlaicīgi - pirmkārt, tai ir jāsamazina patēriņš un izmeši, un, otrkārt, tai ir jānodrošina paātrinājums, kas iespiedīs autovadītāju dziļi sēdeklī. Tas ir tieši tāds, kādam ir jābūt Porsche.
Panamera 4 E-Hybrid
24,4 - 22,6
kWh/100km2,5 - 2,0
l/100km57 - 45
g/km49 - 56
km17,5 - 17,0
kWh/100km2,2 - 2,1
l/100km49 - 47
g/kmPanamera 4 E-Hybrid Platinum Edition
24,4 - 23,1
kWh/100km2,5 - 2,1
l/100km57 - 48
g/km49 - 54
km18,0 - 17,4
kWh/100km2,2 - 2,1
l/100km51 - 49
g/kmPanamera 4 E-Hybrid Executive
24,6 - 22,8
kWh/100km2,6 - 2,1
l/100km59 - 47
g/km48 - 55
km18,0 - 17,4
kWh/100km2,2
l/100km51 - 49
g/kmPanamera 4 E-Hybrid Sport Turismo
24,9 - 23,1
kWh/100km2,7 - 2,1
l/100km60 - 49
g/km47 - 54
km18,2 - 17,5
kWh/100km2,3 - 2,2
l/100km51 - 49
g/kmPanamera 4 E-Hybrid Sport Turismo Platinum Edition
24,9 - 23,5
kWh/100km2,7 - 2,3
l/100km60 - 51
g/km47 - 53
km18,2 - 17,5
kWh/100km2,3 - 2,2
l/100km51 - 49
g/kmPanamera 4S E-Hybrid
24,5 - 22,6
kWh/100km2,8 - 2,2
l/100km64 - 50
g/km46 - 53
km18,1 - 17,4
kWh/100km2,2 - 2,0
l/100km51 - 47
g/kmPanamera 4S E-Hybrid Executive
24,6 - 23,0
kWh/100km2,9 - 2,3
l/100km65 - 53
g/km46 - 51
km19,5 - 17,6
kWh/100km2,3 - 2,2
l/100km53 - 50
g/kmPanamera 4S E-Hybrid Sport Turismo
24,9 - 23,1
kWh/100km3,0 - 2,4
l/100km67 - 53
g/km45 - 50
km19,3 - 17,4
kWh/100km2,2 - 2,1
l/100km52 - 49
g/kmPanamera Turbo S E-Hybrid
24,6 - 24,0
kWh/100km2,9 - 2,7
l/100km66 - 62
g/km48 - 50
km21,8
kWh/100km2,7
l/100km62
g/kmPanamera Turbo S E-Hybrid Executive
24,7 - 24,2
kWh/100km2,9 - 2,8
l/100km67 - 64
g/km47 - 48
km22,7
kWh/100km2,8
l/100km63
g/kmPanamera Turbo S E-Hybrid Sport Turismo
24,9 - 24,4
kWh/100km3,0 - 2,9
l/100km69 - 65
g/km46 - 47
km22,8
kWh/100km2,8
l/100km63
g/kmCayenne E-Hybrid
30,8 - 28,7
kWh/100km1,8 - 1,5
l/100km42 - 33
g/km66 - 74
kmCayenne E-Hybrid Coupé
30,8 - 28,6
kWh/100km1,8 - 1,5
l/100km42 - 33
g/km66 - 74
kmPorsche elektriskie un plug-in hibrīda modeļi.
Nē, pēc uzlādes kabeļa pievienošanas automašīnas kontaktligzdai, automašīna automātiski atpazīst un bloķē uzlādes spraudni. Lādēšanas kabelis tiek nostiprināts un pasargāts no atvienošanas, kā rezultātā, jūsu Porsche tiek nodrošināta aizsardzība pret aizbraukšanu.
Porsche piedāvā dažādas uzlādes iekārtas, piemēram, Porsche Mobile Charger pārvadājamo lādētāju, Porsche Mobile Charger Connect, Porsche Mobile Charger Plus un Porsche Home Energy Manager kā standarta un papildu aprīkojumu. Turklāt ir pieejamas dažādas montāžas iespējas, piemēram, standarta uzlādes statīvs vai Porsche kompaktais uzlādes statīvs. Tos var iegādāties, izmantojot jau esošos Porsche pārdošanas kanālus, piemēram, pie sava Porsche izplatītāja.
Komforta funkcijas, piemēram, salona apsildes funkcija, ko izmanto aukstā laikā, var samazināt automašīnas nobraucamo attālumu. Šo efektu var mazināt izmantojot pirms kondicionēšanas/ uzsildīšanas funkciju automašīnas uzlādes procesa laikā, jo nepieciešamo sildīšanas jaudu nodrošina elektrotīkla strāvas padeve.
Turklāt zemā temperatūrā augstsprieguma akumulatora uzlādes jauda var būt ierobežota. Tomēr, izmantojot konkrētai valstij paredzēto Porsche uzlādes plānotāju “Porsche Charging Planner” un akumulatora pirms kondicionēšanu, akumulatoru pirms uzlādes var sasildīt, lai nodrošinātu optimālus uzlādes apstākļus.
Ja jums ir kādi jautājumi par piedāvātajiem Porsche uzlādes produktiem, to uzstādīšanu vai iespējamām problēmām, lūdzu, sazinieties ar savu Porsche centru vai Porsche Connect atbalsta dienestu jūsu valstī. Šie atbalsta centri sniegs jums konsultācijas, palīdzēs lokalizēt defektus un uzsāks nepieciešamos problēmu novēršanas procesus.
Ja jums ir kādi jautājumi par publisko uzlādi, izmantojot konkrētai valstij paredzēto “Porsche Charging Service”, lūdzu, sazinieties ar “Porsche Connect” atbalsta dienestu. Turklāt “Porsche Assistance” palīdzība uz ceļa garantē jūsu mobilitāti.
Uzziniet, cik vienkārši ir uzlādēt savu pilnībā elektrisko Porsche, un atrodiet piemērotu uzlādes aprīkojumu.
Šeit Jūs varat uzzināt, kā uzlādēt savu Porsche plug-in hibrīda modeli un kas tam ir nepieciešams.
Kontakti
Zvani
+371 28 611 911
E-pasts
info@porsche.lv
Adrese
Baltijas sporta auto SIA
Porsche centrs Rīga
Krasta iela 54, LV-1003
Rīga, Latvija
Darba laiks
Salons
Darba dienās: 9:00 – 18:00
Brīvdienās: Slēgts
Serviss/ rezerves daļas
Darba dienās: 8:00 – 20:00
Brīvdienās: Slēgts
© 2023 Baltijas Sporta auto, SIA
* Dati ir noteikti saskaņā ar tiesību aktos noteikto mērīšanas metodi. Kopš 2018. gada 1. septembra visi jaunie automobiļi ir apstiprināti saskaņā ar Pasaules harmonizēto vieglo automobiļu testa procedūru (WLTP), kas ir reālistiskāka testa procedūra degvielas patēriņa un CO₂ emisiju mērīšanai. Plašāku informāciju par WLTP var atrast vietnē www.porsche.com/wltp. Degvielas patēriņa un CO₂ izmešu rādītāji ir paredzēti tikai kā līdzeklis, lai salīdzinātu dažādu tipu transportlīdzekļus, kas testēti vienā testa ciklā. Tāpēc jaunie WLTP homologētie transportlīdzekļi nav tieši salīdzināmi ar citiem transportlīdzekļiem, kas testēti saskaņā ar NEDC. Plug-in hibrīdiem elektriskajiem transportlīdzekļiem (PHEV) nobraukuma rādītāji un ekvivalents elektriskajam nobraukumam (EAER) tiek noteikti ar pilnībā uzlādētu akumulatoru, izmantojot gan akumulatora jaudu, gan degvielas kombināciju. Vērtības ir sniegtas tikai salīdzinājumam. Ciktāl degvielas patēriņa vai CO₂ vērtības ir norādītas kā diapazoni, tās neattiecas uz vienu atsevišķu automobili un nav piedāvājuma daļa. Papildu aprīkojums un piederumi (papildaprīkojums, riepu formāti u. c.) var mainīt attiecīgos transportlīdzekļa parametrus, piemēram, svaru, rites pretestību un aerodinamiku, kā rezultātā var mainīties degvielas patēriņš un CO₂ vērtības. Turklāt laikapstākļi un satiksmes apstākļi, kā arī individuālais braukšanas stils var ietekmēt faktisko degvielas patēriņu, elektroenerģijas patēriņu un automobiļa CO₂ emisijas.
** Svarīgu informāciju par pilnībā elektriskajiem Porsche modeļiem var atrast šeit.
Sīkdatnes.
Informējam, ka šajā tīmekļa vietnē tiek izmantotas sīkdatnes. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē.