Štutgarte/Berlīne. Vācu sporta auto ražotājs “Porsche AG” kopā ar sākumposma investoru “APX” piešķir 10 000 eiro atbalsta dotācijas astoņām sievietēm, uzņēmumu vadītājām, informē uzņēmumā.

Pateicoties iniciatīvai “The Founders Initiative” (“Dibinātāju iniciatīvai”), astoņām sievietēm tika piešķirta dotācija 10 000 eiro apmērā, un viņas piedalījās uzņēmējdarbības attīstīšanas programmā. “The Founders Initiative” mērķis ir atbalstīt dibinātājas potenciālajos izaicinājumos, ar kuriem viņas saskarsies kā uzņēmējas. Pēc veiksmīgas programmas pabeigšanas, sieviešu iedvesmojošie stāsti tiks publicēti “Porsche” “Youtube” kanālā.

Minētā iniciatīva radās atbilstoši “Porsche” zīmola mērķim “Driven by Dreams” (“Sapņu vadīts”) un “Porsche” ilgtspējības stratēģijai, lai palīdzētu uzņēmējām īstenot savus sapņus. Tā kā sieviešu īpatsvars starp uzņēmumu dibinātājiem joprojām ir zems, talkā nāk “Porsche” un “APX” “The Founders Initiative”.

“Cilvēki, kas seko saviem sapņiem, var padarīt pasauli labāku – mēs, “Porsche”, vienmēr tam esam ticējuši. Ar šo iniciatīvu vēlamies atbalstīt sievietes, kuras tiecas uz savu biznesa ideju. Kā zināms, uzņēmuma dibināšanā ir daudz šķēršļu, tāpēc mēs vēlamies palīdzēt tos pārvarēt. Tajā pašā laikā gribam atbalstīt arī uzņēmējas savu personīgo sapņu īstenošanā, kas saskan ar mūsu zīmola mērķi,” saka “Porsche AG” projektu vadītāja Nina Ringleba.

Savukārt, “Porsche” direktore politikas un sabiedrības jautājumos Daniela Rāte norāda, ka “Porsche” sevi uztver kā sabiedrības partneri, tāpēc vēlas atbalstīt cilvēkus, kuri ir gatavi riskēt. ““Dibinātāju iniciatīva” ir sākumpunkts mūsu projektiem sociālas un ilgtspējīgas uzņēmējdarbības jomās, kas ir daļa no sociālās ilgtspējas veicināšanas stratēģijas,” uzsver Rāte.

Astoņi pieredzējuši biznesa eksperti atbalsta uzņēmumu dibinātājas

Gatavojoties šai iniciatīvai, “Porsche” un “APX” apzināja astoņus pieredzējušus biznesa ekspertus, kurus dēvē par “čempioniem”. Eksperti darbosies kā padomdevēji katrai no dibinātājām. Tā sauktajā “Zināšanu centrā” “čempioni” dalās ar savām profesionālajām zināšanām, sākot no investora meklēšanas līdz produkta izstrādei un mārketinga stratēģijai. Šīs zināšanas ir publiski pieejamas, lai tās varētu izmantot ikviens, kas vēlas savu ideju pārvērst biznesa modelī.

Papildus finansiālajam atbalstam uzņēmējas var gūt labumu arī no “APX” pieredzes. Trīs nedēļu “sprintā” uzņēmējas saņēma mentoringu no “APX” kopienas dalībniekiem.

“Mēs uzņēmumā “APX” aktīvi cenšamies veidot daudzveidīgāku jaunuzņēmumu vidi. Un mēs esam ārkārtīgi pārliecināti, ka nekad nav par agru investēt idejās. Šajās sievietēs mēs redzam visu, kas nepieciešams veiksmīgam jaunuzņēmējam: zinātkāre, ambīcijas un spēcīgs redzējums”, saka “APX” finanšu un portfeļu direktore Melānija Higsa.

Globāla “Porsche” kampaņa

2021. gadā sporta automobiļu ražotājs uzsāka ilgtermiņa globālu zīmola komunikācijas programmu. Šajā kampaņā “Porsche” atteicies no produktu prezentācijām, tā vietā koncentrējoties uz mūža sapņu tēmu. Programma galvenokārt ir paredzēta, lai atbalstītu cilvēkus šo sapņu sasniegšanā un nostiprinātu “Porsche” zīmola mērķi “Sapņu vadīts”.

Pirmais projekts tika uzsākts 2021. gada jūlija beigās ar interaktīvu tiešsaistes mentoringa programmu “The Art of Drive”, kam sekoja globālā brīvdabas izstāde “Global Gallery” . Tā sniedza iespēju topošajiem māksliniekiem demonstrēt savus digitālos darbus slavenos reklāmas stendos visā pasaulē, tai skaitā Taimskvērā Ņujorkā. Tāpēc “Dibinātāju iniciatīva” tagad ir nākamais projekta solis.

Arī Latvijā 2021. gada rudenī, pievienojoties “Porsche” globālajai kustībai, tika uzsākta kustība “SHIFT”, ziedojot biedrības “Riga TechGirls” mācību programmai 5000 eiro un atklājot fotoizstādi “Izcilu Latvijas sieviešu portreti un iedvesmas vārdi”.

“Porsche SHIFT” kustība tika veidota sadarbībā ar žurnālu “Pastaiga”, izveidojot savu īpašo Latvijas ietekmīgāko, radošāko, izcilāko sieviešu topu, izvēloties 21 dāmu, kas ne tikai iedvesmo ar saviem sasniegumiem, darbiem un personību, bet arī iemieso “Porsche” un kustības SHIFT vērtības.

“Mūsu mērķis bija radīt foto un iedvesmas vārdu izstādi ar spēcīgām, talantīgām savas jomas profesionālēm, inteliģentām Latvijas sievietēm, un vienlaikus arī vēlējāmies ieguldīt izglītībā. Tāpēc aicinājām dāmas piedalīties īpašā fotosesijā un dalīties savā pieredzē, kas varētu motivēt un iedrošināt arī citas Latvijas sievietes, kuras, iespējams, meklē jaunu ceļu savā dzīvē,” stāsta “Porsche Latvija” vadītājs Ivars Norvelis.

Papildu informācija, video un foto materiāli pieejami “Porsche Newsroom”: newsroom.porsche.com

 

Par “APX”

“APX” bāzēts Berlīnē, un to atbalsta “Axel Springer” un “Porsche”. “APX” palīdz un sadarbojas ar ambiciozākajiem jaunuzņēmumiem sākotnējos attīstības posmos Eiropā un ārpus tās — bieži vien kā to pirmais investors. Katru nedēļu “APX” investē izcilās agrīnās stadijas dibinātāju komandās, kas veido jaunuzņēmumus ar digitāliem biznesa modeļiem, lai kļūtu par Eiropas vadošo agrīnās stadijas riska kapitālu uzņēmumu. “APX” nodrošina kapitālu un uzņēmējdarbības attīstību, kā arī piekļuvi ekspertu, mentoru, investoru un citu dibinātāju kopienai.

Par SIA “Baltijas sporta auto”  

Oficiālais “Porsche” pārstāvis Latvijā – SIA “Baltijas sporta auto” – lepojas ar dinamisku un zinošu komandu, kā arī 20 gadu pieredzi auto tirdzniecības industrijā. “Baltijas sporta auto” ir autorizētais “Porsche” dīleris Latvijā, kas nodrošina uzticamu un uz klientiem orientētu tirdzniecību un auto servisu.